|
Opptak av båter vil skje lørdag 26. oktober kl. 08:00. Påmeldingsfristen er 26. september. Aktive båter får første prioritet.
| Vi vil, etter beste evne, forsøke å få opp så mange båter som mulig til vinteren for å spare anlegget for de påkjenningene det blir påført gjennom vinterstormene.Skulle vi derimot ikke få plass til alle, må vi prioritere. For å komme i betraktning, må en melde seg på før fristen 26. september.
Båtene prioriteres etter følgende system:
1 Regattaaktive seilbåter etter definisjonen i leiekontrakten (min. 2 terminfestede regattaer. Tirsdag-seilaser er godkjent.) Dersom regattaaktive båter overstiger kapasiteten, brukes samme som punkt 2, annen prioritet.
2 Ikke aktive seilbåter i partall-båser har prioritet på partall år, og oddetallbåser i oddetall år. I 2012 begynner en med brygge A, i 2013 brygge B osv.
3 Det tilstrebes at ikke aktive båter som ikke ble prioritert det ene året kommer opp neste år dersom mulig.
4 Der det ikke er plass til seilbåter, settes landstedsbåter. Parkeringsplassen kan eventuelt også benyttes, men som 2. prioritet.
Påmeldingen sendes til Bjørn Normann på e-post: bnormann.fana@gmail.cominnen 26. september.
Mvh Styret |
|